امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگم داشته باشید.
درباره وبلاگ


Hello and welcome to my blog, I am waiting for your comments., Please see the next page. سلام به وبلاگ من خوش آمدید منتظر نظراتتون هستم.لطفا از صفحات بعدی هم دیدن کنید.

پيوندها
عاشقانه های من از خدا میگویند
دهکده ی حجاب
ساحل تنهايي
عاشقانه های من از خدا می گویند
ادبیات هفتم ریحانه النبی
king world
خيلي باحال
پرواز
مرد هميشه آبي
.::دنیای عجیب ققنوس::.
ايثار و شهادت
رضا و بــــروبـــــچ
،،، نمــــکـدون ،،،
درد دل
❁◕ ‿ ◕❁ با خنده وارد شو و بخند ❁◕ ‿ ◕❁
متن هاي زيبا
-السلام و عليك يا ابا صالح المهدي[[عج]]-
اشعار و سخنان زيبا
كلبه مجازي مهدي
(``·._.• آبگوشت برگر •._.·``)
دنياي من - دنياي ما
بیا و بخند
آقا پسر
تسنيم
پسر زابلي
دنياي من باش
دنياي زندگي
پادگان شهيدان دوران
*دوست*
چرخ و فلك
منتظران مهدي
غيرت
گروه اینترنتی منتظران آقا
سمت خدا
دستان سيستاني
#*چشم های تو*#
اميد
با لبخند وارد شويد!
آفتاب مهرباني
عاشورا و حجاب
دیوونه ی حسین
لبخند خدا و بندگی من
یاقوت آبی
رنگارنگ
دلنوشته های یک دختر
دریای طوفانی
بکارت قلم
مطالب جالب و خواندنی
مطالب جالب،خواندنی و طنز
دنیای من^_^
مهاجرت
on5.ir
.: اوه یس موزیک :.
جملات زیبا(رسول ترک)
مطالب مذهبی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگم داشته باشید. و آدرس rogayyeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
Rogayyeh

آخرین مطالب


 
یک شنبه 30 تير 1392برچسب:رفاقت,تنهايي,عكس,جملات زيبا و كوتاه,جملات فلسفي, :: 19:48 :: نويسنده : Rogayyeh

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . 

تورو

 

bV_pJH2iZnr7J0mmVtR30A.jpg

آنچه ویرانمان می کند روزگار نیست


بلکه حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است

 

تصاویر زیبا از بچه ها

نیمی از مردم جهان، افرادی هستند که چیزهایی برای گفتن دارند ولی قادر به بیان آن نیستند،

ونیم دیگرافرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند ،اما همیشه در حال حرف زدن هستند!

رابرت فراست

 

 

http://media.farsnews.com/Media/8808/ImageReports/8808181349/2_8808181349_L600.jpg

وقتی حسین در صحنه است،
اگر در صحنه نیستی هر جا خواهی باش!
چه ایستاده به نماز چه نشسته بر سفره شراب!


شهید گلستانی

 
پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:آغاز اصالتِ خوب ,عکس,جملات زیبا و فلسفی,سخن بزرگان, :: 11:19 :: نويسنده : Rogayyeh

برای اصیل بودن کافی است که دروغ نگویی...

آغاز اصالتِ خوب این است که...

نخواهی چیزی باشی که نیستی...

 

 
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:راهزن,عکس,جملات کوتاه و زیبا, :: 10:46 :: نويسنده : Rogayyeh

تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به تاراج میبرد

اندیشه های منفی خود اوست

 
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:با غرور بر سر کن,عکس,حجاب,جملات زیبا, :: 10:39 :: نويسنده : Rogayyeh

 
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:پرواز بیاموز,عکس,جملات کوتاه و زیبا, :: 10:32 :: نويسنده : Rogayyeh

پرواز بیاموز نه برای اینکه از زمین جدا باشی

برای آنکه به اندازه ی فاصله ی زمین تا آسمان گسترده شوی.

 
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:جای خطرناک,عکس,جملات زیبا و کوتاه,شخن بزرگان, :: 10:26 :: نويسنده : Rogayyeh

دنیا جای خطرناکی برای زندگی است. نه به خاطر مردمان شرور، بلکه به خاطرکسانی که شرارتها را می بینند و کاری درمورد آن انجام نمی دهند.

انیشتین

 
سه شنبه 25 تير 1392برچسب:آیا می دانید؟,عکس,جملات زیبا,شهدا, :: 13:0 :: نويسنده : Rogayyeh

آیا میدانید دلیل اینکه شما الان با آرامش و امنیت کامل ، این متن رو میخونی

از جان گذشتگی هزاران شهید است که فراموششان کردیم؟

شهدا شرمنده ایم...

 
سه شنبه 25 تير 1392برچسب:آدمهایی که دوستتون دارند,عکس,جملات زیبا, :: 12:58 :: نويسنده : Rogayyeh

جملات زیبا گیله مرد

قدر آدمهایی که دوستتان دارند را ؛

بیشتر از چیزهایی که دوستشان دارید بدانید ...

 
سه شنبه 25 تير 1392برچسب:حرفای رو زمین مونده,,, ,عکس,شهدا,حجاب,جملات زیبا, :: 12:49 :: نويسنده : Rogayyeh

 
سه شنبه 25 تير 1392برچسب:یک جای کار ایراد دارد!,جملات زیبا و کوتاه, :: 11:44 :: نويسنده : Rogayyeh

 

در زندگی نه هدفی دارم نه مسیری، نه منظوری و نه حتی معنایی. اما شادم و این نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد!

چارلز شولز

 
چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:راه بازگشت همیشه باز است,عکس,جملات زیبا و کوتاه, :: 11:36 :: نويسنده : Rogayyeh

بر دروازه های آسمان تابلوی بزرگی زده اند که روی آن نوشته است:

راه بازگشت همیشه باز است؛ حتی برای شما دوست عزیز!

 
سه شنبه 18 تير 1392برچسب:وصیت نامه بسیجی شهید عزیز دشت بزرگ,عکس, :: 12:47 :: نويسنده : Rogayyeh

بسم الله الرحمن الرحیم

 الم یان للذین امنوا ان تخشع قلوبهم لذکرالله

 بنام خداوند بخشند و مهربان و بنام خدا که زینت زبان ها و یادگار جان ها نام اوست

می خواهم قلم را به سینه سفید کاغذ آشنا کنم و نقشی از آن رٌخ  زیبا بر این سینه سفید منقوش کنم اما قلم را توانائی این کار نیست و کاغذ را تحمل این نقش نمی باشد. می خواهم امواج خروشان احساس را به مهار عقل در زندان تن محبوس کنم اما عقل را توان به بند کشیدن دل نیست و تن را قدرت نگه داشتن روح نمی باشد. می خواهم مرغ اندیشه را از پرواز در آسمان خون رنگ عشق باز دارم اما او را هیچ قیدی قادر به مقید ساختن نیست ، هنوز مرغ اندیشه به پرواز خونینش ادامه می دهد که آن یار رعنای تمام قد در ستیغ عشق به تماشا ایستاده است.

شهید عزیز دشت بزرگ

 

 

 

کاغذ از سیاهی قلم نقش می پندارد اما دل زبان گشوده که ای نازنین دلبر تو مرا همچون شبنم صبحگاهی پاک خواسته بودی و من رو سیاه از نوک پا تا فرق سر به گناه آلوده گشته ام ای دوست تو از من خواسته بودی به عهدم وفا کنم و به سویت بشتابم و من پیمان شکنی نادان هستم . پس مرا ببخش . ولی بدان من نیز روزی پاک بودم ، قلبم هنوز از گناه پاک بود و عقلم هنوز به فکر گناه نیفتاده بود . آه ای محبوب من چه کنم نفس بر من غلبه کرد و تو خود حال مرا می بینی ولی ای محرم اسرار من توخود بهترمی دانی هرگز از روی طغیان سراز روی تو نپیچیده ام و هیچوقت از روی عمد بر خلاف دوستی تو عمل نکرده ام هرگز . خدایا  خود آگاهی که هنوز طعم گناه از دهانم زایل نگشته بود، یاد تو آنرا تلخ می کرد که هرگز گناه لذتی نداشته است و همواره پشیمان بوده ام . پس اکنون خود مرا ببخش که تو را یاد نکردم مگر هنگامی که خطا و اشتباه از من سر زده بود و برای عذر خواهی و اظهار پشیمانی به درگاهت روی آوردم و تو را یاد می نمودم .

خدایا بارها خواسته بودم که به سویت بشتابم و به تو نزدیک شوم اما هر بار این نفس مرا باز داشته بود ولی هرگز نخواهم گفت که چون شیطان قوی بود!. من از دستوراتت سرپیچی کرده ام بلکه اعتراف می کنم که ایمان من ضعیف بوده زیرا مادامیکه ایمان قوی باشد شیطان سست و زبون خواهد شد .

خدایا بسیار کلامت را به زبان جاری ساخته ام اما نتوانستم دلم را به خواندن قرآنت  منور سازم زیرا در آن تدبر نمی کردم بسیار تو را عبادت نموده ام اما نتوانستم بوسیله آن عبادات از بدی ها  دوری گزینم زیرا درآن تفکر نمی کردم و بسیار به تحصیل علم پرداختم اما نتوانست تحمل ایمان من شود و مرا سرافرازو سربلند گرداند چرا که درآن نمی اندیشیدم پس مرا ببخش و بیامرز مرا که دنیا را دوست  داشتم و آخرت را فراموش کرده بودم، لذتهای دنیا را دوست داشتم و تو را فراموش کرده بودم .

بارخدایا می گفتند تو در جبهه بر اهل آنجا نظر داری برای یافتنت سر از پا نشناخته به اینجا آمدم آری آمدم تا چیزی را که با ارزانترین قیمت در اختیارم نهادی و با گرانترین قیمت ها ازمن مطالبه می کنی در راه تو ، برای تو و جهت اجرای فرامین ارزشمندت نثار نمایم.

 

اکنون ای انسانها آیا دیگر وقت آن نرسیده که پس از گذشت این همه روزگار و سپری شدن این همه دوران از عمر انسانها از سرگذشت انسانهای پیشین و مردمان قبل از خود عبرت بگیرید و به خدا ایمان آورید ، آیا مگر خداوند خود نفرموده  که قرآن را برای پند گرفتن آسان کرده و آیا پند گیرنده ای هست ، پس سرگذشت اقوام و مردمان قبل از خود را بخوانید  و عبرت بگیرید و دیگر از این همه زشتی و پلیدی دست شوئید و برای رسیدن به سعادت ابدی و خوشبختی جاویدان نیکوکار شوید و صداقت و راستی را توشه خود بگیرید  و قبل از آنکه مرگ شما را فرا گیرد برای خانه آخرت خود اندیشه ای کرده باشید البته درست است که دنیا بسیار زیبا ست و لذت بخش است اما آن خانه آخرت بسیار زیبا تر و جلیل تر است اگر آخر این مال و ثروت ها را باید گذاشت و رفت چرا انسان آنرا نبخشد ، اگر آخر این بدنها باید برود چرا این جسم در راه خدا و برای رواج عدالت و حقیقت نرود؟ آری  پس مرگ در راه خدا بسیار زیبا و ارزشمند است .

خدایا دوست دارم فریاد بزنم و ندا سر دهم که آری ای مردم از دلبستگی به دنیا بپرهیزید تا دیگربه حرص شدید و اندوه فراوان و آروزهای بی پایان گرفتار نیائید و بدانید که منشاء تمام بدیها و زشتیها دوست داشتن  دنیاست و بیائید به جای فکر کردن به خوشیها و زیبائیهای دنیا به فکر مرگ و آخرت باشید زیرا تفکر در مرگ و معاد بزرگترین و مؤثرترین عامل سرافرازی و پیروزی انسان در دوران زندگی می باشد .

ای کسانیکه ازمرگ هراس دارید و به مبارزه وجنگ با این بی خدایان جلاد و دشمنان کور دلتان نمی آئید، بدانید بزرگترین عامل ترس شما هوا پرستی  خودتان است و هول و هوس شماست که بر وجودتان غلبه پیدا کرده و اگر بتوانید با آن بجنگید ومبارزه کنید تا بر او غلبه پیدا کنید بزرگترین نبرد و جهاد را انجام داده اید و برای این جهاد بهترین سلاح  دعاست.  

و به شما که در پشت جبهه برای حفظ این انقلاب و نهضت تلاش می کنید نوید می دهم که شماها که در این سختی ها زحمت می کشید خداوند به شما اجر بزرگی  عطا خواهد کرد و هیچوقت به فکر مسئولیت و مقام نباشید زیرا  ارزش کار به بزرگی مقام نیست بلکه ارزش کار به ایمان و اخلاص نهفته درآن است .

و سخنم با دانش آموزان عزیز این است که بدانیم  که تحصیل علم و دانش تجربی تنها عامل سعادت نمی تواند باشد و برای رسیدن به سعادت ابدی باید همراه علم به تحصیل ایمان بپردازیم زیرا ایمان مکمل علم برای رسیدن به دروازه سعادت است و بدانیم هیچکس به بزرگی و افتخار نمی رسد مگر با سعی و زحمت  و هیچ کس نمی تواند این مقصود را باکسالت و تنبلی بدست آورد. ثروت به ارث می رسد اما دانش و فضیلت فقط با زحمت و کوشش بدست می آید و از همه مهمتر اینکه درراه  تحصیل علم هدف نباید بدست آوردن مال و منال و شهرت باشد زیرا آنکه یگانه  هدفش از اندوختن دانش به دست آوردن مدرک تحصیلی و رسیدن به منصب و مال  ومنال و بدست آوردن شهرت گرائی باشد فرسنگها از مقصد عالی و حقیقی طلب علم  بدور مانده است  .

و سفارشم به خواهران و مادران این است که حجاب روحی و جسمی خود را شدیداً حفظ نمایند و برای خدا عفت و عصمت و پاکدامنی خویش را پاک و محفوظ از هر گناه و زشتی نگاه دارند و اولاد و فرزندان پاک و آزاده تربیت نمایند که این همه انسان آزاده وبزرگوار از دامن مادران بوجود آمده اند و تربیت آنها در سعادت و یا شقاوت انسانها تأثیر خواهد گذاشت . انشاءالله خداوند به شما ها توفیق دهد که بتوانید با الگو قراردادن اخلاق و رفتار حضرت فاطمه الزهرا (س) زنانی نمونه در جامعه خود باشید و به دیگر زنان دنیا بفهمانید که ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است و در سایه حفظ حجاب و پاکدامنی  کسب ایمان وتقوی و محافظت عفت و عصمت زن می تواند به عالیترین درجات انسانی  اسلامی نائل آید و...

به مردم بگوئید که بدانند هر انقلاب  و نهضتی مشکلاتی دارد و از جمله انقلاب ما که درگیر جنگ و نبرد نیز می باشد پس بکوشید تا خود را با مشکلات بسازید نه اینکه بخواهید مشکلات با شما بسازند.

 در آخر از خدای بزرگ می خواهم که به مردمان ما ایمان ، به بزرگان ما تواضع و یه کوچکان ما احترام ، به دانشمندان  تعهد و به دانش آموزان ما پشتکار ، به زنان و دختران ما عفت و عصمت و به مردان ما ایمان و ایثار ، به جوانان ما تقوی و به نوجوانان ما پاکیزگی، به قدرتمندان ما آگاهی و به ضعیفان ما قدرت به فقیران ما بزرگواری و به ثروتمندان ما بخشش ، و به همه و همه توفیق اطاعت و اجرای فرآمین خود را عطا بفرماید و فرصت توبه واقعی را به همه عنایت فرماید.

 انشاءالله 

(والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ) 

ساعت 12 ظهر روز سه شنبه

2/10/65

 
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:هیچ چیز عوض نمیشود,جملات زیبا, :: 20:14 :: نويسنده : Rogayyeh

هیچ چیز عوض نمی شود ! شما دیدتان را عوض کنید رمز کار این است 

  کالوس کاستاندا

 
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:حقیقت,طنز,سرگرمی, :: 17:3 :: نويسنده : Rogayyeh
 1. الان توي اينترنتي
 
2. الان توي وبلاگمي
 
3. يک انسان هستي
 
4. الان داري پست منو ميخوني
 
5. تو نميتوني با زبون بيرون بگي ژژژژ
 
7. الان داري امتحان ميکني
 
8. الان خنده ات گرفت
 
9. اصلا نديدي که عدد 6 رو جا انداخته ام
 
10. الان چک کردي ببيني واقعا جا انداختم عدد 6 رو يا نه
 
11. الان باز خنديدي
 
12. نميدوني که من يه عدد رو هم چند بار نوشتم
 
13. الان چک کردي ببيني کدومه
 
14. پيداش نکردي و داري فحشم ميدي
 
15. ولي نميدوني که منم دارم به تو ميخندم چون منظورم عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم.
 


ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:جملات زیبا و فلسفی,جملات کوتاه,جملات دکتر شریعتی, :: 16:37 :: نويسنده : Rogayyeh

سخت است حرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

اشتباهی هم فهمیده اند.

“دکتر علی شریعتی”



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:سخت است,عکس جملات زیبا و فلسفی, :: 16:33 :: نويسنده : Rogayyeh

سخت است یکرنگ ماندن

در دنیایى که مردمش براى پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند . . .



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:وصیت نامه ی شهید,وصیت نامه ی بسیار زیبا,عکس, :: 16:5 :: نويسنده : Rogayyeh

دوستان عزیز متن زیر قسمت پایانی وصیت نامه ی یک شهید است که واقعا زیباست بهتون توصیه میکنم حتما بخونید.

اینجانب ناصرالدین باغانی بنده ی حقیر درگاه خداوندی ام. چند جمله ای را به رسم وصیت می نگارم. سخنم را درباره ی عشق آغاز می کنم. ما را به جرم عشق مواخذه می کنند. گویا نمی دانند که عشق گناه ما نیست. اما کدام عشق؟ خداوندا! معبودا! عاشقا! مرا که آفریدی عشق پستان مادر را به من یاد دادی اما بزرگتر شدم و دیگر عشق اولیه مرا ارضا نمی کرد. پس عشق به پدر و مادر را به من ودیعت نهادی. مدتی گذشت دیگر عشق را آموخته بودم اما به چه چیز عشق ورزیدن را؟ نه! به دنیا عشق ورزیدم. به مال و منال دنیا عشق ورزیدم. به مدرسه عشق ورزیدم. به دانشگاه عشق ورزیدم. اما همه ی این ها بعد از مدتی جای خود را به عشق حقیقی و اصیل داد یعنی عشق به تو. یعنی فهمیدم که «لا یَنْفَعُ مالٌ وَ لا بَنون» فهمیدم وقتی شرایط عوض شود «یَفِرُّ الْمَرءُ مِن اخیهِ وَ اُمِّهِ وَ اَبیهِ وَ صاحِبَتِهِ وَ بَنیهِ» ... پس به عشق تو دل بستم. بعد از مدتی که با تو معاشقه کردم یکباره به خود آمدم و دیدم که من کوچکتر از آنم که عاشق تو شوم و تو بزرگتر از آنی که معشوق من قرار بگیری. فهمیدم که در این مدت که فکر می کردم عاشق تو هستم اشتباه می کردم. این تو بودی که عاشق من بوده ای ومرا می کِشاندی. آری تو عاشق من بودی و هر شب مرا بیدار می کردی و به انتظار یک صدا از جانب معشوقت می نشستی. اما من بدبخت ناز می کردم و شب خلوت را از دست می دادم و می خوابیدم. اما تو دست برنداشتی و این قدر به این کار ادامه دادی تا بالاخره گریز پای مرا به چنگ آوردی و من فکر می کردم که با پای خود  آمده ام! وه چه خیال باطلی!!! 

اما شهادت چیست؟ 

شهادت خلوت عاشق و معشوق است. شهادت تفسیر بردار نیست. ای آنان که در زندان تن اسیرید به تفسیر شهادت نیندیشید که از درک قصه ی شهادت عاجزید. فقط شهید می تواند شهادت را درک کند. شهید کسی نیست که ناگهان در خون بغلتد و نام شهید را بر خود بگیرد. شهید در آن دنیا قبل از این که در خون بتپد شهید است. و شما همچنان که شهیدان را در این دنیا نمی توانید بشناسید و بفهمید بعد از وصلشان نیز هرگز نمی توانید درکشان کنید. شهید را شهید درک می کند. اگر شهید باشید شهید را می شناسید وگرنه آیینه ی زنگار گرفته چیزی را منعکس نمی کند که نمی کند. 

برخیزید و... 

فکری به حال خود کنید...



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:ویترین فدوشگاه شعور,عکس,جملات زیباو کوتاه,جملات فلسفی, :: 12:18 :: نويسنده : Rogayyeh

کلماتی که از دهانتان بیرون    

می آیند

ویترین فروشگاه شعور شماست!



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:کفش های کودکی,عکس,جملات کوتاه و زیبا,جملات فلسفی, :: 12:13 :: نويسنده : Rogayyeh

گذشته هایت را ببخش

زیرا آنان همچون کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچکند

بلکه تو را از گام برداشتن های بلند باز می دارند.



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:قطره اشک,عکس,جملات زیبا و کوتاه,جملات فلسفی, :: 12:8 :: نويسنده : Rogayyeh

اگر می خواهی بدانی ثروتت چقدر است پولهایت را نشمار!

قطره اشکی بر گونه ات بریز

تعداد دستانی که آن را پاک می کنند

ثروت توست!



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:قطار شهربازی,عکس,جملات زیبا و کوتاه,جملات فلسفی, :: 12:5 :: نويسنده : Rogayyeh

در زندگی افرادی هستند

که مثل قطار شهر بازی می مونن

 از بودن با اونا لذت می بری

 ولی باهاشون به جایی نمیرسی



ادامه مطلب ...
 

من از برهنگان تن فروش بیزار نیستم

از پوشیدگان شرف فروش بیزارم

صادق هدایت



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:مشکل,عکس,جملات زیبا و فلسفی,مارک تواین, :: 11:42 :: نويسنده : Rogayyeh

مشکل این نیست که تعداد احمق ها زیاد است ،مشکل در توزیع نامناسب آن هاست

(مارک تواین)

 



ادامه مطلب ...
 

در بین تمامی مردم تنها عقل است که به عدالت تقسیم شده
 
 زیرا همه فکر می‌کنند به اندازه کافی عاقلند
 رنه دکارت


  It is only intelligence that is divided equally between people
 because everybody thinks he/she is enough wise

René Descartes

 



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 11 تير 1392برچسب:سایه,جملات کوتاه و فلسفی,عکس, :: 20:9 :: نويسنده : Rogayyeh

به هیچکس و هیچ چیز در این دنیا وابسته نباش ،

حتی سایه ات در زمان تاریکی تو را تنها می گذارد



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 11 تير 1392برچسب:آهنگ خدا,عکس,جملات کوتاه و فلسفی, :: 20:6 :: نويسنده : Rogayyeh

به دل آهنگ خدا داشتن برتر است،

تا خسته کردن جوارح به عبادت.

"امام جواد(ع)"



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:باران,عکس,جملات زیبا و کوتاه, :: 16:13 :: نويسنده : Rogayyeh

بعضی از مردم باران را حس می  کنند

بقیه فقط خیس می شوند...



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:ایستادگی کن,عکس,جملات زیبا و فلسفی, :: 16:7 :: نويسنده : Rogayyeh

ایستادگی کن ، ایستادگی کن ؛ و ایستادگی کن

 

و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها

 

جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را

 

فقط به نمایش می گذارد ؛ ندارند !

 

 



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:چتر نجات,عکس,جملات کوتاه و فلسفی, :: 16:4 :: نويسنده : Rogayyeh

تفکر انسان مانند یک چتر نجات می باشد

 یعنی تنها زمانی می تواند کار کند که باز باشد



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:سقوط,جملات زیبا و کوتاه,عکس, :: 15:59 :: نويسنده : Rogayyeh

سقوط ...!

تاوان پریدن با کسانیست

که معنای پرواز را نمی فهمند ...!



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:دیوانه,عکس,جملات زیبا و فلسفی, :: 15:56 :: نويسنده : Rogayyeh

ديوانه بمانيد اما مانند عاقلان رفتار کنيد.

خطر متفاوت بودن را بپذيريد،

اما بياموزيد بدون جلب توجه متفاوت باشيد...



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:جهالت,عکس,جملات زیبا کوتاه, :: 15:49 :: نويسنده : Rogayyeh
مــزرعـه را..

 

ملـــخ هــا جــویــدنــد ! و مــا ...

 

بــــرایِ کـلاغهــا متـــرسک سـاختــــیم !

 

و ایـن بــود ، شــروعِ جـــــهالــت …!



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:صدا,جملات کوتاه و زیبا,عکس, :: 15:44 :: نويسنده : Rogayyeh

انسان وقتی بلند حرف می زند صدایش را می شنوند ،

اما وقتی آهسته حرف بزند به گفته اش گوش می دهند .



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:تلخ و شیرین,عکس,جملات کوتاه و فلسفی, :: 15:40 :: نويسنده : Rogayyeh

بسیار شیرین مباش که تو را بخورند

و تلخ هم مباش که تو را دور افکنند.



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:خطا,عکس,جملات کوتاه و فلسفی, :: 15:38 :: نويسنده : Rogayyeh

خطا كردن يك كار انساني است، اما تكرار آن يك كار حيواني!



ادامه مطلب ...
 
جمعه 7 تير 1392برچسب:بیاموز,پند,جملات کوتاه و فلسفی, :: 15:26 :: نويسنده : Rogayyeh

اگر پند از پیر خردمندان به شیرینی نیاموزی

فلک این پند با تلخی بیاموزد تو را روزی



ادامه مطلب ...
 

افسران - « سن سربازی پایین نیومده ، سن عاشقی و غیرت پایین اومده.

افسر عراقی تعریف می کرد:
یه پسر بچه رو گرفتیم که ازش حرف بکشیم.
آوردنش سنگر من. خیلی کم سن و سال بود.
بهش گفتم: « مگه سن سربازی توی ایران هجده سال تمام نیست؟
سرش را تکان داد. گفتم: « تو که هنوز هجده سالت نشده! »
بعد هم مسخره اش کردم و گفتم: « شاید به خاطر جنگ ، امام خمینی کارش به جایی رسیده که دست به دامن شما بچه ها شده و سن سربازی رو کم کرده؟ »
جوابش خیلی من رو اذیت کرد. با لحن فیلسوفانه ای گفت:

( سن سربازی پایین نیومده ، سن عاشقی و غیرت پایین اومده. )



ادامه مطلب ...